Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)
Podstawowe parametry techniczne
| Podwozie (typ) | MAN TGM 18.320 BB CH |
| Układ napędowy (koła bliźniacze) | (4x4) |
| Masa (DMC) | 18 600 kg |
| Kabina (liczba miejsc, układ) | Sześcioosobowa (1+1+4) |
| Silnik (moc max.) | 235 kW (320 KM) |
| Rama pomocnicza | Spawana, galwanizowana |
| Zabudowa (materiał) | Aluminium |
| Liczba skrytek (strona zabudowy) | 7 (3+3+1) |
| Zbiornik na wodę (materiał) | 4 000 l (kompozyt) |
| Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał) | 400 l (kompozyt) |
| Autopompa | 2 846 l/min przy 8 barach lub 429 l/min przy 40 barach |
| Nasady | Tłoczne 2 x 75 mm Zasilania hydrantowego 1 x 75 mm Ssawne 1 x 110 mm |
| Dozownik środka pianotwórczego (ręczny) | 3% lub 6% |
| Linia szybkiego natarcia | 60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min |
| Działko wodno-pianowe | 800 – 3 200 l/min |
| Zraszacze (liczba) | 4 szt. |
| Maszt oświetleniowy | Pneumatyczny, 5,2 m, LED (36 000 lm) |
| Wyciągarka elektryczna (siła uciągu) | 9 979 kg (dł. liny 28 m) |
| Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. | |
Zapytanie ofertowe
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)
Zobacz także
Średni samochód specjalny ratownictwa wodnego
Podwozie
Mercedes-Benz Unimog U 5023
Układ napędowy
(4x4)


