keyboard_arrow_up

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)MAN TGM 18.320 BB CH
Układ napędowy (koła bliźniacze)(4x4)
Masa (DMC)18 600 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)235 kW (320 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)7 (3+3+1)
Zbiornik na wodę (materiał)4 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)400 l (kompozyt)
Autopompa2 846 l/min przy 8 barach lub 429 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 2 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 1 x 75 mm
Ssawne 1 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 3 200 l/min
Zraszacze (liczba)4 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5,2 m, LED (36 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)9 979 kg (dł. liny 28 m)
Przeznaczenie Kraj
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X2NB
    Układ napędowy
    (4x2)

    Samochód warsztatowy pogotowia wod.-kan.

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E28WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód śniegowo-proszkowy

    Podwozie
    Renault Trucks C 380 P6X2 E6
    Układ napędowy
    (6x2)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P500B6X6NZ XT
    Układ napędowy
    (6x6)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne