Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy TARTRA T810 6×6
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | TATRA T810 |
Układ napędowy | 6x6 |
DMC | 15 500 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 280 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | Od 2500 do 4000 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 1500 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Terenowy samochód Ratowniczo Gaśniczy na podwoziu TATRA T810 to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej operujących w ciężkim terenie. Opcjonalnie pojazd występuje z klatką kapotażową, wyciągarką elektryczną oraz systemem piany sprężonej CAFS. Układ 6x6 oraz niska masa własna powoduje, że ten samochód strażacki doskonale spisze się jako następca STARA 6x6 w każdej jednostce OSP. Pozostałe kluczowe parametry takie jak zdolność pokonywania wzniesień 100%, możliwość pokonywania rowów o szerokości 900 mm czy przeszkody pionowej 600 mm świadczą o wyjątkowym charakterze tego pojazdu. Możliwość pokonywania przeszkód wodnych o głębokości 1200 mm sprawia, że ten wóz strażacki doskonale sprawdzi się podczas każdej katastrofy naturalnej. Pojazd nie posiada aktualnie ważnego świadectwa dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratownictwa Wodnego

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
