Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy TARTRA T810 6×6
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | TATRA T810 |
Układ napędowy | 6x6 |
DMC | 15 500 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 280 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | Od 2500 do 4000 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 1500 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Terenowy samochód Ratowniczo Gaśniczy na podwoziu TATRA T810 to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej operujących w ciężkim terenie. Opcjonalnie pojazd występuje z klatką kapotażową, wyciągarką elektryczną oraz systemem piany sprężonej CAFS. Układ 6x6 oraz niska masa własna powoduje, że ten samochód strażacki doskonale spisze się jako następca STARA 6x6 w każdej jednostce OSP. Pozostałe kluczowe parametry takie jak zdolność pokonywania wzniesień 100%, możliwość pokonywania rowów o szerokości 900 mm czy przeszkody pionowej 600 mm świadczą o wyjątkowym charakterze tego pojazdu. Możliwość pokonywania przeszkód wodnych o głębokości 1200 mm sprawia, że ten wóz strażacki doskonale sprawdzi się podczas każdej katastrofy naturalnej. Pojazd nie posiada aktualnie ważnego świadectwa dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
