Ciężki Samochód Ratowniczo Gaśniczy SCANIA P370
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Scania P370 |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 21 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 370 KM / 410 KM / 450 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | 5000 L |
Zbiornik piany | 10 % |
Autopompa | 3800 dm³ / min przy 10 bar ; 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 2400 - 3200 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 4 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj–Zagranica |
To są podstawowe informacje techniczne o pojeździe dla celów informacyjnych. Pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego może posiadać odmienną kompletację zgodną z przeznaczeniem. Zdjęcie poglądowe – może przedstawiać opcje nie będące w standardzie |
Opis pojazdu
Ciężki Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania P to najbardziej trwały pojazd dostępny na rynku. Samochód posiada przestronną kabinę i podwozie o Dopuszczalnej Masie Całkowitej ponad 20 000 kg. Zautomatyzowana skrzynia OPTICRUSE, podobnie jak silnik o momencie obrotowym ponad 2000 Nm, zapewniają doskonałą dynamikę. Zabudowa oparta jest o ramę pośrednią oraz zbiornik kompozytowy lub nierdzewny o pojemności 5000 litrów wody oraz 500 litrów piany. Szkielet zabudowy i poszycie wykonane z aluminium zapewniają wysoką trwałość. Autopompa P2A 3010 to najbardziej niezawodna pompa w swojej klasie.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
