keyboard_arrow_up

Samochód ratowniczo-gaśniczy RENAULT D16 4×4

Opis techniczny

Model podwozia
Renault D16
Moc silnika
210kW/286 KM
Skrzynia biegów
Mechaniczna 6+1
DMC
16 000 kg
Kabina
Brygadowa, 6 osobowa 1+1+ 4
Układ napędowy
4x4
Zabudowa
Zabudowa samonośna, Modułowy szkielet z poszyciem aluminiowym, Dach użytkowy
Rama pośrednia
Spawana zabezpieczona poprzez galwanizacje wyposażona w elementy elastyczne
Układ skrytek
3+3+1
Zbiornik na środki gaśnicze
Wykonany z materiałów kompozytowych, Umieszczony w ramie pośredniej , Woda: 3000 dm 3 lub 3500 dm 3, Środek pianotwórczy: 300 dm 3 lub 350 dm 3
Autopompa
Autopompa dwuzakresowa Godiva P2A 2010, Wydajność niskiego ciśnienia 2800 dm 3 / min przy 8 bar, Wydajność wysokiego ciśnienia 420 dm 3 / min. przy 40 bar
Dozownik
Ręczny dozownik środka pianotwórczego 3% i 6%
Układ wodno-pianowy
Działko wodno-pianowe ze stali nierdzewnej DWP 16, Zwijadło szybkiego natarcia 60mb z prądownicą, Zestaw zraszaczy pod podwoziem, Dwie nasady niskiego ciśnienia DN75
Wyposażenie standardowe
Wciągarka elektryczna przednia ,Radiostacja przewoźna ,Mocowanie aparatów oddechowych w kabinie ,Maszt oświetleniowy z dwoma najaśnicami LED ,Fala świetlna ,Kamera cofania
Belka z czterema reflektorami dalekosiężnymi, System zraszania podwozia , Aluminiowa skrzynia dachowa , Szperacz pogorzeliskowy , Dodatkowy Sygnał pneumatyczny
Szczęśniak Pojazdy Specjalne