Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Scania |
Układ napędowy | 4x2 |
DMC | 16 000 kg do 18 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 280 KM / 320 KM / 360 KM / 370 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | od 2500 do 3000 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2 800 dm³ / min przy 8 bar, 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj–Zagranica |
To są podstawowe informacje techniczne o pojeździe dla celów informacyjnych. Pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego może posiadać odmienną kompletację zgodną z przeznaczeniem. Zdjęcie poglądowe – może przedstawiać opcje nie będące w standardzie |
Opis pojazdu
Miejski Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania to doskonałe rozwiązanie dla każdej jednostki straży pożarnej. Przestronna kabina mieści 6 strażaków wraz z szafką na wyposażenie. Zabudowa modułowa wykonana z aluminium zapewnia wysoki poziom ergonomii oraz całkowitą antykorozyjność konstrukcji. Dzięki wysokiemu DMC i dużej rezerwie masy pojazd zapewnia bezawaryjną eksploatację przez lata. Automatyczna skrzynia biegów oraz mocny silnik to standard dla pożarniczych pojazdów marki Scania. Pojazd nie posiada aktualnie ważnego świadectwa dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
