Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania P320 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Scania P |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | Od 16 000 kg do 21 500 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 320 KM /360 KM / 370 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | Od 2500 do 4500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2700 dm³ / min przy 8 bar 480 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 1500 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Uterenowiony średni samochód ratowniczo gaśniczy Scania to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej. Samochody pożarnicze Scania to segment premium na rynku. Podwozie wyposażone w zawieszenie trapezowe posiada, w zależności do kompletacji, DMC od 18 do aż 21,5 ton. Galwanizowana rama pośrednia, kompozytowy zbiornik oraz aluminiowa zabudowa samonośna to jedyny tego typu produkt na rynku. Przedstawiony samochód pożarniczy występuje w wariancie zbiorników wody od 2500 do 5000 litrów, w tym w układzie dzielonego zbiornika 2000+2500 litrów, co czyni go unikatowym na rynku. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
