Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania P320 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Scania P |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | od 16 000 kg do 19 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 320 KM / 370 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | 2500 litrów |
Zbiornik piany | 250 litrów |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Uterenowiony samochód ratowniczo gaśniczy Scania to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej. Samochody pożarnicze Scania to segment premium na rynku. Wariant pojazdu z ogumieniem pojedynczym (terenowym) zapewnia doskonałe właściwości trakcyjne praktycznie w każdym terenie. Pojazd wyposażony w zbiornik 2500 litrów co klasyfikuje go jako średni samochód ratowniczo gaśniczy (GBA 2/16) o masie własnej 16 000 kg i kącie statecznym 34 stopnie . Warto zauważyć, że według normy PN-EN 1846-2 kąt stateczny dla klasy uterenowionej wynosi 27 stopni. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
![Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy [GBA] serii Renault D](https://www.psszczesniak.pl/wp-content/uploads/2021/01/sredni-samochod-ratowniczo-gasniczy-gba-serii-renault-d.jpg?v=1611141291)