Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault D15 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault D15 |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 15 600 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 286 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | od 2500 do 3500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 420 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Uterenowiony średni samochód ratowniczo gaśniczy na podwoziu Renault D to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej pracujących w ciężkim terenie poszukujących nowego wozu dla swojej jednostki. Pojazd wyposażony został w sześcioosobową kabinę brygadową, wysokoprężny silnik o mocy 286 KM oraz stały napęd 4x4. Dzięki pojedynczemu ogumieniu podwozie posiada zdolność brodzenia 1,0 m oraz kąt natarcia 30 stopni. Stały napęd na wszystkie osie to rozwiązanie poprawiające trakcję natomiast zbiornik paliwa poza zabudową sprzętową zwiększa przestrzeń dostępną dla zabudowy. System sterowania oparty o magistralę CAN to standard, podobnie jak najbardziej niezawodna pompa marki GODIVA. Potwierdzają to doskonałe opinie użytkowników. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Ambulans Pirotechniczny

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
