Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault D15 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault D15 |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 15 600 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 286 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | od 2500 do 3500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 420 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Uterenowiony średni samochód ratowniczo gaśniczy na podwoziu Renault D to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej pracujących w ciężkim terenie poszukujących nowego wozu dla swojej jednostki. Pojazd wyposażony został w sześcioosobową kabinę brygadową, wysokoprężny silnik o mocy 286 KM oraz stały napęd 4x4. Dzięki pojedynczemu ogumieniu podwozie posiada zdolność brodzenia 1,0 m oraz kąt natarcia 30 stopni. Stały napęd na wszystkie osie to rozwiązanie poprawiające trakcję natomiast zbiornik paliwa poza zabudową sprzętową zwiększa przestrzeń dostępną dla zabudowy. System sterowania oparty o magistralę CAN to standard, podobnie jak najbardziej niezawodna pompa marki GODIVA. Potwierdzają to doskonałe opinie użytkowników. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe