Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault D15 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault D |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 15 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 286 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | od 2500 do 3500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar, 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj–Zagranica |
To są podstawowe informacje techniczne o pojeździe dla celów informacyjnych. Pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego może posiadać odmienną kompletację zgodną z przeznaczeniem. Zdjęcie poglądowe – może przedstawiać opcje nie będące w standardzie |
Opis pojazdu
Uterenowiony samochód Ratowniczo Gaśniczy na podwoziu Renault D to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej operujących w ciężkim terenie. Podwozie posiada zdolność brodzenia 1,0 m, kąt natarcia 30 stopni dzięki ogumieniu pojedynczemu 365/85 R20. To doskonałe rozwiązanie dla wszystkich Zamawiających poszukujących nowego wozu dla swojej jednostki. Stały napęd na wszystkie osie to rozwiązanie poprawiające trakcję, zbiornik paliwa poza zabudową sprzętową poprawia przestrzeń dostępną dla zabudowy. System sterowania oparty o magistralę CAN to standard, podobnie jak najbardziej niezawodna pompa marki GODIVA. Potwierdzają to doskonałe opinie użytkowników. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP dla wersji z ogumieniem pojedynczym (D15) oraz bliźniaczym (D16).
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
