Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault D16 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault D16 |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 16 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 286 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 3+3+1 |
Zbiornik wody | Od 2500 do 3500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 2400 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Najczęściej wybierany przez naszych Klientów uterenowiony średni samochód ratowniczo gaśniczy Renault D16 to pojazd charakteryzujący się bardzo dobrą ergonomią oraz bezawaryjnością w każdych warunkach. To prawdopodobnie najnowocześniejszy samochód pożarniczy na rynku z ogumieniem bliźniaczym na tylnej osi. Stały napęd na wszystkie osie to rozwiązanie poprawiające trakcję, zbiornik paliwa poza zabudową sprzętową zwiększa przestrzeń dostępną dla zabudowy. System sterowania oparty o magistralę CAN to standard, podobnie jak najbardziej niezawodna pompa marki GODIVA. Potwierdzają to doskonałe opinie użytkowników. Samochód dostępny jest w wersji ze zbiornikiem wody o pojemności 3000l lub 3500l. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
