Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy Mercedes Benz Unimog U5023 4×4
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Mercedes Benz Unimog U5023 4x4 |
Układ napędowy | 4x4 |
DMC | 14 500 kg |
Kabina | 1+2 |
Silnik | 230 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | Od 2500 do 3000 litrów |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar, 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 2 x 60m z prądownicą |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Kraj–Zagranica |
To są podstawowe informacje techniczne o pojeździe dla celów informacyjnych. Pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego może posiadać odmienną kompletację zgodną z przeznaczeniem. Zdjęcie poglądowe – może przedstawiać opcje nie będące w standardzie |
Opis pojazdu
Terenowy samochód Ratowniczo Gaśniczy na podwoziu UNIMOG to doskonałe rozwiązanie dla jednostek straży pożarnej operujących w ciężkim terenie. Podwozie posiada zdolność brodzenia 1,2 m, kąt natarcia 35 stopni oraz ogumienie pojedyncze dostosowane do ciężkiego terenu. Opcjonalnie pojazd występuje z klatką kapotażową, wyciągarką elektryczną oraz hydrauliczną. Pojazd wyposażony jest w nierdzewny zbiornik na środki gaśnicze umiejscowiony w elastycznej ramie pośredniej. Do gaszenia pożarów wykorzystywane są dwa zwijadła wysokiego natarcia oraz dwie nasady niskiego ciśnienia. Pojazd nie posiada aktualnie ważnego świadectwa dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
