keyboard_arrow_up

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM (4×4)

Podstawowe parametry techniczne

Układ napędowy (koła pojedyncze)(4x4)
Masa (DMC)16 990 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)235 kW (320 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)7 (3+3+1)
Zbiornik na wodę (materiał)3 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)300 l (kompozyt)
Autopompa2 846 l/min przy 8 barach lub 429 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 2 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 1 x 75 mm
Ssawne 1 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 3 200 l/min
Zraszacze (liczba)4 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5,2 m, LED (36 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)9 979 kg (dł. liny 28 m)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN TGM (4×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P450B6X6HZ
    Układ napędowy
    (6x6)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P450B4X4HZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X4NZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X4HZ*
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne