keyboard_arrow_up

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×2)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)MAN TGL 12.250 BB CH
Układ napędowy (koła bliźniacze)(4x2)
Masa (DMC)11 990 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Trzyosobowa (1+1+1)
Silnik (moc max.)184 kW (250 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)7 (3+3+1)
Zbiornik na wodę (materiał)2 700 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)270 l (kompozyt)
Autopompa2 400 l/min przy 10 barach
NasadyTłoczne 1 x 52 mm, 2 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 1 x 75 mm
Ssawne 1 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1%, 3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia50 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 1 600 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5,2 m, LED (20 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)4 309 kg (dł. liny 26 m)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×2)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Samochód techniczny pogotowia gazowego

    Podwozie
    Mercedes-Benz Unimog U 5023
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    MAN TGM 18.320 BB
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P450B6X6HZ
    Układ napędowy
    (6x6)

    Ciężki samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    Scania P450B6X6HZ
    Układ napędowy
    (6x6)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne