Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy klasy GBA, MAN TGL 4×2
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | MAN TGL |
Układ napędowy | 4x2 |
DMC | 10 000 – 12 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 180 KM / 220 KM / 250 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | Opcja 1 : 2+2+1, Opcja 2 : 3+3+1 |
Zbiornik wody | Od 1000 do 2500 litrów |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 2800 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 800 - 1500 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 2 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy klasy GBA, MAN TGL to doskonałe rozwiązanie dla miejskich jednostek straży pożarnej. Ten samochód pożarniczy doskonale spisze się zarówno jako samochód Ochotniczej Straży Pożarnej jak i samochód pierwszo wyjazdowy Państwowej Straży Pożarnej. Załogowa kabina mieści 6 strażaków i jest najobszerniejsza w swojej klasie. Zabudowa aluminiowa, modułowa zapewnia wysoki poziom ergonomii oraz całkowitą antykorozyjność konstrukcji. Pojazd nie posiada aktualnie ważnego świadectwa dopuszczenia CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Ambulans Pirotechniczny

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
