keyboard_arrow_up

Średni Samochód ratowniczo-gaśniczy RENAULT D16 4×4

Opis techniczny

Model podwozia
Renault D16
Moc silnika
210kW/286 KM
Skrzynia biegów
Mechaniczna 6+1
DMC
16 000 kg
Kabina
1+1+4
Układ napędowy
4x4
Zabudowa
Samonośna wykonana z aluminium gwarantująca bez korozyjność
Rama pośrednia
Spawana zabezpieczona poprzez galwanizacje wyposażona w elementy elastyczne
Układ skrytek
3+3+1
Zbiornik na środki gaśnicze
Wykonany z materiałów kompozytowych, Woda: 3000 dm³ lub 3500 dm³, Środek pianotwórczy: 300 dm³ lub 350 dm³
Autopompa
Dwuzakresowa Godiva P2A 2010, Wydajność niskiego ciśnienia 2800 dm³ / min przy 8 bar, Wydajność wysokiego ciśnienia 420 dm³ / min. przy 40 bar
Dozownik
Ręczny - 3% i 6%
Układ wodno-pianowy
Działko wodno-pianowe ze stali nierdzewnej DWP 16, Zwijadło szybkiego natarcia 60mb z prądownicą, Zestaw zraszaczy pod podwoziem, Dwie nasady niskiego ciśnienia DN75
Wyposażenie standardowe
Wciągarka elektryczna przednia, Radiostacja przewoźna, Mocowanie aparatów oddechowych w kabinie, Maszt oświetleniowy z dwoma najaśnicami LED, Fala świetlna, Kamera cofania
Belka z czterema reflektorami dalekosiężnymi, System zraszania podwozia, Aluminiowa skrzynia dachowa, Szperacz pogorzeliskowy, Dodatkowy sygnał pneumatyczny
Szczęśniak Pojazdy Specjalne