keyboard_arrow_up

Średni samochód ratownictwa wodnego Mercedes-Benz (4×4)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)Mercedes-Benz Unimog U 5023
Układ napędowy (koła pojedyncze)(4x4)
Masa (DMC)14 500 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Trzyosobowa (1+1+1)
Silnik (moc max.)169 kW (230 KM)
Rama pomocniczapawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)1
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 6 m, LED (36 000 lm)
Agregat prądotwórczy (moc kVA)3 x 5 kVA
p_system_lacznosci_morskiej1 szt.
Markiza1 szt.
System monitoringu wizyjnego z kamerą dalekiego zasięgu 36001 szt.
Aneks kuchenny1 szt.
Przeznaczenie Kraj-Zagranica
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Średni samochód ratownictwa wodnego Mercedes-Benz (4×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    MAN TGS 33.440 BB
    Układ napędowy
    (6x4)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P500B6X6NZ XT
    Układ napędowy
    (6x6)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P320B4X2NB XT
    Układ napędowy
    (4x2)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X4NZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne