keyboard_arrow_up

Ciężki żuraw ratowniczy (rotator) Renault Trucks K520 (8×4)

Podstawowe parametry techniczne

Masa (DMC)44 800 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Dwuosobowa (1+1)
Silnik (moc max.)382 kW (520 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium, stal nierdzewna
Liczba skrytek (strona zabudowy)9 (4+5)
Żuraw teleskopowy (rotator) (udźwig)54 400 kg (dł. ramienia 11,8 m przy 60°)
Ramię holownicze (udźwig)24 400 kg (dł. ramienia 2 m)
Wyciągarka hydrauliczna (główna) (siła uciągu)2 szt. x 22 727 kg (dł. liny 60 m)
Wyciągarka hydrauliczna (pomocnicza) (siła uciągu)2 szt. x 10 000 kg (dł. liny 60 m)
Wyciągarka hydrauliczna (boczna) (siła uciągu)2 szt. x 12 740 kg (dł. liny 60 m)
Wyciągarka hydrauliczna (żurawia) (siła uciągu)1 szt. x 30 590 kg (dł. liny 60 m)
Przeznaczenie Kraj-Zagranica
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki żuraw ratowniczy (rotator) Renault Trucks K520 (8×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    MAN TGM 18.320 BB CH
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratownictwa wodnego

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E28WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P410B4X4HZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód specjalny rozpoznawczo-pomiarowy (CBRNE)

    Podwozie
    Scania P370B6X2*2NB
    Układ napędowy
    (6x2*2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne