keyboard_arrow_up

Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy Iveco (4×2)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)Iveco Daily 70C18 HD
Układ napędowy (koła bliźniacze)(4x2)
Masa (DMC)7 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)132 kW (180 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)1 000 (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)100 (kompozyt)
Autopompa1 525 l/min przy 8 barach lub 415 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 2 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 1 x 75 mm
Ssawne 1 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia30 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 1 600 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 4,8 m, LED (18 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)5 443 kg (dł. liny 28 m)
Przeznaczenie Kraj-Zagranica
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy Iveco (4×2)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód specjalny rozpoznawczo-pomiarowy (CBRNE)

    Podwozie
    Scania P370B6X2*2NB
    Układ napędowy
    (6x2*2)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Renault Trucks D15 HIGH K P4X4 280E6
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód zaopatrzeniowy

    Podwozie
    Renault Trucks D12 HIGH K P4X2 280E6
    Układ napędowy
    (4x2)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X2NB
    Układ napędowy
    (4x2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne