Podwozie (typ) | Iveco Daily 70-180 |
Układ napędowy (koła bliźniacze) | (4x2) |
Masa (DMC) | 7 200 kg |
Kabina (liczba miejsc, układ) | Trzyosobowa (1+2) |
Silnik (moc max.) | 133 kW (180 KM) |
Rama pomocnicza | Spawana, galwanizowana |
Zabudowa (materiał) | Stal nierdzewna, aluminium |
Liczba skrytek (strona zabudowy) | 6 (3+3) |
Agregat prądotwórczy (moc kVA) | 5,5 kVA |
Radiotelefon przewoźny analogowo-cyfrowy | 5 szt. |
Radiotelefon przenośny analogowo-cyfrowy | 8 szt. |
Serwer plików | 1 szt. |
Monitor LCD | 4 szt. |
p_stacja_pogody | 1 szt. |
Maszt pneumatyczny | 3 szt. |
Markiza | 1 szt. |
Namiot pneumatyczny | 1 szt. |
Przeznaczenie |
Kraj-Zagranica
|
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
|
Lekki samochód dowodzenia i łączności zabudowany na podwoziu IVECO Daily 70C18 4×2 to rozwiązanie dla formacji prowadzących długotrwałe oraz zakrojone na szeroką skalę działania wymagające koordynacji czynności. Za trzyosobową kabiną znajduje się zabudowa samonośna o powierzchni około 11 m2, która zapewnia komfortowe miejsce pracy dla 6 osób. Dach zabudowy wykonano jako podest roboczy. Podstawowe elementy wyposażenia przedziału roboczego to m.in pulpit roboczy dla dwóch operatorów w tylnej części przedziału, składany stół, skrzynie pełniące jednocześnie role schowków i siedzeń po obu stronach stołu, telewizor z terminalem wideokonferencji, szafa na sprzęt teleinformatyczny, szafki na sprzęt biurowy i elektroniczny, dokumenty, sprzęt socjalny i inne drobne wyposażenie umieszczone nad stanowiskami operatorów oraz w przedniej części zabudowy.
Urządzenia umieszczone w zabudowie mogą być zasilane z zewnątrz, z baterii, zapewniających około 5 godzin pracy jak i z automatycznego agregatu prądotwórczego, znajdującego się na wyposażeniu pojazdu. Łączność zapewniają radiotelefony zainstalowane w przedziale operatorskim, radiotelefony nasobne oraz przemiennik. Możliwość pracy z urządzeń poza pojazdem pozwala na zorganizowanie sztabu w namiocie lub pod markizą. Zmniejszenie liczby osób przebywający w przedziale zwiększa tym samym komfort pracy operatorów.
Pojazd posiada cztery pneumatyczne maszty antenowe. Na samochodzie zamontowano również maszt z kamerami umożliwiającymi obserwację otoczenia (kamera z obiektywem szerokokątnym). Na bazie centralki i bramek GSM zbudowano wewnętrzną sieć telefonii IP z dostępem do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Stanowiska operatorów wyposażone są w monitory, na których może być wyświetlany obraz z komputerów przenośnych.