Ciężki Samochód Ratowniczo Gaśniczy VOLVO
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Volvo FM |
Układ napędowy | 4x2, 4x4 |
DMC | 19 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 420 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | 5 000 L |
Zbiornik piany | 500 L |
Autopompa | 3500 dm³ / min przy 8 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 30 m z prądownicą |
Działko dachowe | 3200 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 4 x DN75 [tłoczne] |
Przeznaczenie | Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Ciężki samochód ratowniczo gaśniczy VOLVO to dobry i nowoczesny produkt. Przestronna kabina oraz bardzo trwał układ napędowy zadowoli każdą jednostkę OSP w kraju. Zabudowa modułowa wyposażona w zbiornik kompozytowy umieszczony w ramie pośredniej. Autopompa dwuzakresowa umożliwiająca podawanie środków gaśniczych poprzez nasady tłoczne ale również działko dachowe i zwijadło zlokalizowane w tylnej skrytce zabudowy.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także
![Średni Samochód Ratowniczo Gaśniczy [GBA] serii Renault D](https://www.psszczesniak.pl/wp-content/uploads/2021/01/sredni-samochod-ratowniczo-gasniczy-gba-serii-renault-d.jpg?v=1611141291)
Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
