keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Volvo FM 500 (6×2*4)

Podstawowe parametry techniczne

Masa (DMC)27 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4) / Pięcioosobowa (1+1+3)
Silnik (moc max.)368 kW (500 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1) / 9 (4+4+1)
Zbiornik na wodę (materiał)10 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)1 200 l (kompozyt) / 200 l (kompozyt)
Autopompa6 000 l/min przy 8 barach /
5 200 l/min przy 8 barach lub 200 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 4 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm
Ssawne 3 x 110 mm /

Tłoczne 2 x 38, 4 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 125 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1%, 3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min /
60 m z prądownicą o wydajności 230 l/min
Działko wodno-pianowe1 600 – 3 200 l/min
Działko wodno-pianowe (zderzakowe)1 600 l/min / 3 000 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5 m, LED (40 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)9 979 kg (dł. liny 28 m) / 6 804 kg (dł. liny 30 m)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Volvo FM 500 (6×2*4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni ambulans saperski

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E28WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Renault Trucks D16 HIGH K P4X2 280E6
    Układ napędowy
    (4x2)

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    Scania P450B4X4HZ
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 2036 A
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne