keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Volvo FM 500 (6×2*4)

Podstawowe parametry techniczne

Masa (DMC)27 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Dwuosobowa (1+1)
Silnik (moc max.)368 kW (500 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)9 (3+5+1)
Zbiornik na wodę (materiał)10 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)200 l (kompozyt)
Autopompa4 000 l/min przy 8 barach lub 300 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 2 x 38 mm, 4 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 125 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1%, 3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 230 l/min
Działko wodno-pianowe (zderzakowe)3 000 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5 m, LED (40 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)6 804 kg (dł. liny 30 m)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Volvo FM 500 (6×2*4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni Samochód Ratownictwa Chemicznego Scania P

    Średni samochód ratownictwa chemicznego

    Podwozie
    Scania P500B4X2NZ
    Układ napędowy
    (4x2)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 3358 A
    Układ napędowy
    (6x6)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P500B6X6NZ XT
    Układ napędowy
    (6x6)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Volvo FM 500
    Układ napędowy
    (6x2*4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne