keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P500 (6×6)

Podstawowe parametry techniczne

Układ napędowy (koła pojedyncze)(6x6)
Masa (DMC)35 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)368 kW (500 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)10 000 litrów (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)1 200 litrów (kompozyt)
Autopompa6 000 l/min przy 8 barach
NasadyTłoczne 4 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm
Ssawne 3 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1%, 3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe1 600 – 3 200 l/min
Działko wodno-pianowe (zderzakowe)1 600 l/min
Zraszacze (liczba)6 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5 m, LED (36 000 lm)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P500 (6×6)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    MAN TGM 13.240 BB
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Volvo FM 500
    Układ napędowy
    (6x2*4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P450B6X6HZ
    Układ napędowy
    (6x6)

    Samochód techniczny pogotowia gazowego

    Podwozie
    Mercedes-Benz Unimog U 5023
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne