keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Scania (4×2)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)Scania P360B4X2NZ
Układ napędowy (koła bliźniacze)(4x2)
Masa (DMC)21 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)265 kW (360 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)7 (3+3+1)
Zbiornik na wodę (materiał)5 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)500 l (kompozyt)
Autopompa3 619 l/min przy 8 barach lub 441 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 4 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm
Ssawne 3 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe1 600 – 3 200 l/min
Zraszacze (liczba)4 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5,2 m, LED (36 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)6 123 kg (dł. liny 31 m)
Przeznaczenie Kraj-Zagranica
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Scania (4×2)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E32WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód specjalny ratownictwa wodnego

    Podwozie
    Mercedes-Benz Unimog U 5023
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P450B4X4HZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)

    Samochód techniczny pogotowia gazowego

    Podwozie
    Mercedes-Benz Unimog U 5023
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne