keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks K500 (6×6)

Podstawowe parametry techniczne

Układ napędowy (koła pojedyncze)(6x6)
Masa (DMC)29 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Six-person (1+1+4)
Silnik (moc max.)368 kW (500 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)9 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)1 000 l (kompozyt)
Autopompa3 000 l/min przy 8 barach lub 400 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 4 x 75 mm, 2 x 110 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm, 2 x 110 mm
Ssawne 4 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1% or 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe2 400 l/min
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks K500 (6×6)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Samochód techniczny pogotowia gazowego

    Podwozie
    Mercedes-Benz Unimog U 5023
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 2036 A
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E32WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P500B6X6NZ XT
    Układ napędowy
    (6x6)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne