Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks (6×2*4)
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie (typ) | Renault Trucks C520 P6X2*4 E6 |
Układ napędowy (koła bliźniacze) | (6x2*4) |
Masa (DMC) | 27 000 kg |
Kabina (liczba miejsc, układ) | Dwuosobowa (1+1) |
Silnik (moc max.) | 382 kW (520 KM) |
Rama pomocnicza | Spawana, galwanizowana |
Zabudowa (materiał) | Aluminium |
Liczba skrytek (strona zabudowy) | 5 (2+2+1) |
Zbiornik na wodę (materiał) | 10 500 l (kompozyt) |
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał) | 200 l (kompozyt) |
Autopompa | 6 200 l/min przy 8 barach lub 450 l/min przy 40 barach |
Nasady | Tłoczne 4 x 65 mm Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm Ssawne 1 x 125 mm |
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny) | 0% – 6% |
Linia szybkiego natarcia | 60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min |
Działko wodno-pianowe | 800 – 3 200 l/min |
Maszt oświetleniowy | Pneumatyczny, 6 m, LED (36 000 lm) |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Zapytanie ofertowe
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks (6×2*4)
Zobacz także
Ciężki samochód specjalny rozpoznawczo-pomiarowy (CBRNE)
Podwozie
Scania P370B6X2*2NB
Układ napędowy
(6x2*2)