keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks (6×2*4)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)Renault Trucks C520 P6X2*4 E6
Układ napędowy (koła bliźniacze)(6x2*4)
Masa (DMC)27 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Dwuosobowa (1+1)
Silnik (moc max.)382 kW (520 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)10 500 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)200 l (kompozyt)
Autopompa6 200 l/min przy 8 barach lub 450 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 4 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 125 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)0% – 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 3 200 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 6 m, LED (36 000 lm)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Renault Trucks (6×2*4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód specjalny rozpoznawczo-pomiarowy (CBRNE)

    Podwozie
    Scania P370B6X2*2NB
    Układ napędowy
    (6x2*2)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P320B4X4NZ
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P370B4X4NZ XT
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni ambulans pirotechniczny

    Podwozie
    Renault Trucks C380 P4X2 E6
    Układ napędowy
    (4x2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne