Ciężki Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault K500 6×6
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault K500 |
Układ napędowy | 6x4, 6x6 |
DMC | 30 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 500 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | 9 000 L |
Zbiornik piany | 1 000 L |
Autopompa | 3000 dm³ / min przy 8 bar 400 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 3200 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 4 x DN75 [tłoczne] ; 2 x DN 110 [opcja] |
Przeznaczenie | Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Ciężki samochód ratowniczo gaśniczy Renault K to doskonałe rozwiązanie dla użytkowników ceniących nowoczesność i trwałość. Podwozie posiada zautomatyzowaną skrzynię biegów, układ napędowy w zależności od kompletacji 6x4/6x6 oraz obszerną kabinę mieszczącą sześć niezależnych foteli. Zabudowa oparta o spawaną ramę pośrednią zabezpieczoną cynkiem jest połączona z zbiornikiem środków gaśniczych umieszczonych nad tylnymi osiami napędowymi. Przedni przedział sprzętowy oraz tylny mieszczący autopompę są całe wykonane z aluminium. Układ wodno-pianowy może posiadać opcjonalnie dodatkowe nasady tłoczne DN110 jak również dozownik automatyczny. Ciężki samochód ratowniczo gaśniczy TRAKKER nie posiada ważnego świadectwo CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także
