Ciężki Samochód Ratowniczo Gaśniczy Renault K500 6×6
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Renault K500 |
Układ napędowy | 6x4, 6x6 |
DMC | 30 000 kg |
Kabina | 1+1+4 |
Silnik | 500 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiornik wody | 9 000 L |
Zbiornik piany | 1 000 L |
Autopompa | 3000 dm³ / min przy 8 bar 400 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko dachowe | 3200 dm³ / min przy 8 bar |
Nasady | 4 x DN75 [tłoczne] ; 2 x DN 110 [opcja] |
Przeznaczenie | Kraj–Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Ciężki samochód ratowniczo gaśniczy Renault K to doskonałe rozwiązanie dla użytkowników ceniących nowoczesność i trwałość. Podwozie posiada zautomatyzowaną skrzynię biegów, układ napędowy w zależności od kompletacji 6x4/6x6 oraz obszerną kabinę mieszczącą sześć niezależnych foteli. Zabudowa oparta o spawaną ramę pośrednią zabezpieczoną cynkiem jest połączona z zbiornikiem środków gaśniczych umieszczonych nad tylnymi osiami napędowymi. Przedni przedział sprzętowy oraz tylny mieszczący autopompę są całe wykonane z aluminium. Układ wodno-pianowy może posiadać opcjonalnie dodatkowe nasady tłoczne DN110 jak również dozownik automatyczny. Ciężki samochód ratowniczo gaśniczy TRAKKER nie posiada ważnego świadectwo CNBOP.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratownictwa Wodnego
