Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie (typ) | MAN TGM 18.320 BB |
Układ napędowy (koła bliźniacze) | (4x4) |
Masa (DMC) | 18 600 kg |
Kabina (liczba miejsc, układ) | Sześcioosobowa (1+1+4) |
Silnik (moc max.) | 235 kW (320 KM) |
Rama pomocnicza | Spawana, galwanizowana |
Zabudowa (materiał) | Aluminium |
Liczba skrytek (strona zabudowy) | 7 (3+3+1) |
Zbiornik na wodę (materiał) | 5 000 l (kompozyt) |
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał) | 500 l (kompozyt) |
Autopompa | 3 628 l/min przy 8 barach lub 489 l/min przy 40 barach |
Nasady | Tłoczne 4 x 75 mm Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm Ssawne 2 x 110 mm |
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny) | 3% lub 6% |
Linia szybkiego natarcia | 60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min |
Działko wodno-pianowe | 800 – 3 200 l/min |
Zraszacze (liczba) | 4 szt. |
Maszt oświetleniowy | Pneumatyczny, 5,3 m, LED (36 000 lm) |
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu) | 9 979 kg (dł. liny 28 m) |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Zapytanie ofertowe
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)
Zobacz także
Średni samochód ratowniczo-gaśniczy
Podwozie
Renault Trucks D15 HIGH K P4X4 280E6
Układ napędowy
(4x4)
Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy
Podwozie
Renault Trucks K500 P6X6 MIDIUM E6
Układ napędowy
(6x6)