keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)MAN TGM 18.320 BB
Układ napędowy (koła bliźniacze)(4x4)
Masa (DMC)18 600 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)235 kW (320 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)7 (3+3+1)
Zbiornik na wodę (materiał)5 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)500 l (kompozyt)
Autopompa3 628 l/min przy 8 barach lub 489 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 4 x 75 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 75 mm
Ssawne 2 x 110 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe800 – 3 200 l/min
Zraszacze (liczba)4 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5,3 m, LED (36 000 lm)
Wyciągarka elektryczna (siła uciągu)9 979 kg (dł. liny 28 m)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy MAN (4×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 2036 A
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Iveco EuroCargo ML150E32WS
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 3358 A
    Układ napędowy
    (6x6)
    Ciężki Ambulans Pirotechniczny Scania P 4x4

    Średni ambulans pirotechniczny

    Podwozie
    Scania P320B4X4HZ
    Układ napędowy
    (4x4)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne