keyboard_arrow_up

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Iveco EuroCargo (4×4)

Podstawowe parametry techniczne

Układ napędowy (koła pojedyncze)(4x4)
Masa (DMC)15 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Dwuosobowa (1+1)
Silnik (moc max.)184 kW (250 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)5 000 litrów (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)500 litrów (kompozyt)
Autopompa2 000 l/min przy 8 barach lub 250 l/min przy 40 barach
NasadyTłoczne 2 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 125 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe1 600 l/min
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5 m, LED (36 000 lm)
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy Iveco EuroCargo (4×4)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    MAN TGM 13.240 BB
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Renault Trucks D16 HIGH K P4X2 280E6
    Układ napędowy
    (4x2)
    ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO RENAULT TRUCKS K480 P4X4 MEDIUM E6 (4x4)

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    Renault Trucks K480 P4X4 MEDIUM
    Układ napędowy
    (4x4)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    MAN TGL 12.220 BB CH
    Układ napędowy
    (4x2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne