keyboard_arrow_up

Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P500 (6×6)

Podstawowe parametry techniczne

Układ napędowy (koła pojedyncze)(6x6)
Masa (DMC)35 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Sześcioosobowa (1+1+4)
Silnik (moc max.)368 kW (500 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)10 000 litrów (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)1 200 litrów (kompozyt)
Autopompa5 000 l/min przy 8 barach
NasadyTłoczne 4 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 125 mm
Dozownik środka pianotwórczego (automatyczny)1%, 3% lub 6%
Linia szybkiego natarcia60 m z prądownicą o wydajności 200 l/min
Działko wodno-pianowe (główne)3 000 l/min
Działko wodno-pianowe (zderzakowe)1 500 l/min
Zraszacze (liczba)6 szt.
Maszt oświetleniowyPneumatyczny, 5 m, LED (36 000 lm)
Agregat proszkowy250 kg (ABC)
Linia szybkiego natarcia (proszek)30 m z prądownicą proszkową o wydajności 2,2 kg/s
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.
powrót do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe

Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Scania P500 (6×6)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    MAN TGL 12.220 BB CH
    Układ napędowy
    (4x2)

    Lekki samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Iveco Daily 70C18 HD
    Układ napędowy
    (4x2)

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    MAN TGM 13.240 BB
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki samochód proszkowo-śniegowy

    Podwozie
    Scania P280B4X2NB XT
    Układ napędowy
    (4x2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne