Ciężki lotniskowy Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania P 6×6
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie | Scania P |
Układ napędowy | 6x6 |
DMC | 29 000 kg |
Kabina | 1+1+1 |
Silnik | 450 KM / 500 KM |
Rama pośrednia | Spawana / galwanizowana |
Zabudowa | Aluminiowa |
Układ skrytek | 2+2+1 |
Zbiorniki | Od 8 000 L do 10 000 L |
Zbiornik wody | Od 8 000 L do 10 000 L |
Zbiornik piany | 10% |
Autopompa | 6000 dm³ / min przy 10 bar 250 dm³ / min przy 40 bar |
Dozownik | 3% i 6 % |
Zwijadło | 60m z prądownicą |
Działko wodno-pianowe | 1900 dm³ / min przy 7 bar, 3000 dm³ / min przy 7 bar |
Nasady | 4 x DN75 [tłoczne] |
Agregat proszkowy | 250 kg |
Przeznaczenie | Kraj-Zagranica |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Opis pojazdu
Ciężki lotniskowy Samochód Ratowniczo Gaśniczy Scania P to doskonałe rozwiązanie dla międzynarodowych lotnisk. Podwozie dostępne jest z silnikiem 450KM oraz 500KM współpracująca z automatyczną skrzynią biegów. Załogowa kabina mieści do 3 strażaków. Zdalnie sterowane działko dachowe (3000 l/min ) z nasadką proszkową oraz działko zderzakowe (1900 l/min) gwarantuje wysokie własność gaśnicze. Autopompa dwuzakresowa o wydajności 6000 litrów @ 10 bar wyposażona w automatyczny dozownik środka pianotwórczego. Uzupełnieniem jest agregat proszkowy 250kg w przedniej skrytce, maszt oświetleniowy oraz wyciągarka elektryczna. Pojazd posiada ważne świadectwo dopuszczenia CNOP-PIB.
Zapytanie ofertowe
Zobacz także

Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Samochód Ratowniczo Gaśniczy
