Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Mercedes-Benz (6×6)
Podstawowe parametry techniczne
Podwozie (typ) | Mercedes-Benz Arocs 3358 A |
Układ napędowy (koła pojedyncze) | (6x6) |
Masa (DMC) | 27 000 kg |
Kabina (liczba miejsc, układ) | Trzyosobowa (1+1+1) |
Silnik (moc max.) | 425 kW (578 KM) |
Rama pomocnicza | Spawana, galwanizowana |
Zabudowa (materiał) | Aluminium |
Liczba skrytek (strona zabudowy) | 5 (2+2+1) |
Zbiornik na wodę (materiał) | 12 000 l (kompozyt) |
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał) | 1 200 l (kompozyt) |
Autopompa | 6 000 l/ min przy 10 barach |
Nasady | Tłoczne 2 x 38 mm, 2 x 65 mm Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm Ssawne 1 x 65 mm, 1 x 150 mm |
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny) | 0% lub 8% |
Linia szybkiego natarcia | 40 m z prądownicą o wydajności 230 l/min |
Działko wodno-pianowe (główne) | 3 000 – 6 000 l/min |
Zraszacze (liczba) | 6 szt. |
Agregat proszkowy | 250 kg (ABC) |
Linia szybkiego natarcia (proszek) | 30 m z prądownicą proszkową o wydajności 3 kg/s |
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta. |
Zapytanie ofertowe
Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Mercedes-Benz (6×6)
Zobacz także

Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy
Podwozie
Mercedes-Benz Arocs 3358 A
Układ napędowy
(6x6)

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy
Podwozie
Renault Trucks D16 HIGH K P4X2 280E6
Układ napędowy
(4x2)