keyboard_arrow_up

Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Mercedes-Benz (6×6)

Podstawowe parametry techniczne

Podwozie (typ)Mercedes-Benz Arocs 3358 A
Układ napędowy (koła pojedyncze)(6x6)
Masa (DMC)27 000 kg
Kabina (liczba miejsc, układ)Trzyosobowa (1+1+1)
Silnik (moc max.)425 kW (578 KM)
Rama pomocniczaSpawana, galwanizowana
Zabudowa (materiał)Aluminium
Liczba skrytek (strona zabudowy)5 (2+2+1)
Zbiornik na wodę (materiał)12 000 l (kompozyt)
Zbiornik na środek pianotwórczy (materiał)1 200 l (kompozyt)
Autopompa6 000 l/ min przy 10 barach
NasadyTłoczne 2 x 38 mm, 2 x 65 mm
Zasilania hydrantowego 2 x 65 mm
Ssawne 1 x 65 mm, 1 x 150 mm
Dozownik środka pianotwórczego (ręczny)0% lub 8%
Linia szybkiego natarcia40 m z prądownicą o wydajności 230 l/min
Działko wodno-pianowe (główne)3 000 – 6 000 l/min
Zraszacze (liczba)6 szt.
Agregat proszkowy250 kg (ABC)
Linia szybkiego natarcia (proszek)30 m z prądownicą proszkową o wydajności 3 kg/s
Przeznaczenie
Przedstawione powyżej podstawowe dane techniczne pojazdu mają charakter informacyjny. Istnieje możliwość wyprodukowania pojazdu z odmienną kompletacją, zgodnie z wymaganiami Klienta.

Zapytanie ofertowe

Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy Mercedes-Benz (6×6)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( więcej )

    Zobacz także

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Scania P320B4X2NB XT
    Układ napędowy
    (4x2)

    Średni samochód ratownictwa technicznego

    Podwozie
    MAN TGM 13.240 BB
    Układ napędowy
    (4x4)

    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Mercedes-Benz Arocs 3358 A
    Układ napędowy
    (6x6)

    Średni samochód ratowniczo-gaśniczy

    Podwozie
    Renault Trucks D16 HIGH K P4X2 280E6
    Układ napędowy
    (4x2)
    Szczęśniak Pojazdy specjalne