keyboard_arrow_up
Kariera

Asystent ds. administracyjnych (działu BR)

Zakres obowiązków

– wsparcie administracyjne pracy przełożonego,

– przygotowywanie dokumentacji administracyjnej i technicznej,

– obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,

– komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,

– pozostałe obowiązki wynikające z pracy na stanowisku, zlecone przez przełożonego;

Wymagania

– wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów zaocznych, preferowane kierunki inżynieryjne);

– doświadczenie w pracy z dokumentacją administracyjną i techniczną,

– biegła znajomość pakietu MS Office,

– znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, minimum B2 (w mowie i w piśmie) – warunek konieczny, mile widziany angielski techniczny,

– skrupulatność, rzetelność i samodzielność,

– umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz optymalnego rozwiązywania problemów.

– mile widziane prawo jazdy kat. B.

Wypełnij formularz aplikacyjny na stanowisko - Asystent ds. administracyjnych (działu BR)

Szczęśniak Pojazdy specjalne