Zakres obowiązków
– wsparcie administracyjne pracy przełożonego,
– przygotowywanie dokumentacji administracyjnej i technicznej,
– obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
– komunikacja i współpraca z innymi działami firmy,
– pozostałe obowiązki wynikające z pracy na stanowisku, zlecone przez przełożonego;
Wymagania
– wykształcenie wyższe lub średnie (w trakcie studiów zaocznych, preferowane kierunki inżynieryjne);
– doświadczenie w pracy z dokumentacją administracyjną i techniczną,
– biegła znajomość pakietu MS Office,
– znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, minimum B2 (w mowie i w piśmie) – warunek konieczny, mile widziany angielski techniczny,
– skrupulatność, rzetelność i samodzielność,
– umiejętność logicznego i analitycznego myślenia oraz optymalnego rozwiązywania problemów.
– mile widziane prawo jazdy kat. B.