Chassis (type) | Iveco Daily 70-180 |
Drive system (twin wheels) | (4x2) |
Weight (GVW) | 7 200 kg |
Cab (number of seats, layout) | Three-person (1+2) |
Engine (max. power) | 133 kW (180 HP) |
Subframe | Welded, galvanized |
Superstructure (material) | Stainless steel, aluminium |
Number of compartments | 6 (3+3) |
Power aggregate (power kVA) | 5,5 kVA |
Analogue-digital mobile radio | 5 pcs |
Portable analogue-digital radiotelephone | 8 pcs |
File server | 1 pc |
LCD screen | 4 pcs |
p_stacja_pogody | 1 pc |
Pneumatic mast | 3 pcs |
Awning | 1 pc |
Pneumatic tent | 1 pc |
Przeznaczenie |
|
The basic technical data of the vehicle presented above are for informational purposes only. It is possible to produce a vehicle with a different configuration, according to the customer's requirements.
|
Lekki samochód dowodzenia i łączności zabudowany na podwoziu IVECO Daily 70C18 4×2 to rozwiązanie dla formacji prowadzących długotrwałe oraz zakrojone na szeroką skalę działania wymagające koordynacji czynności. Za trzyosobową kabiną znajduje się zabudowa samonośna o powierzchni około 11 m2, która zapewnia komfortowe miejsce pracy dla 6 osób. Dach zabudowy wykonano jako podest roboczy. Podstawowe elementy wyposażenia przedziału roboczego to m.in pulpit roboczy dla dwóch operatorów w tylnej części przedziału, składany stół, skrzynie pełniące jednocześnie role schowków i siedzeń po obu stronach stołu, telewizor z terminalem wideokonferencji, szafa na sprzęt teleinformatyczny, szafki na sprzęt biurowy i elektroniczny, dokumenty, sprzęt socjalny i inne drobne wyposażenie umieszczone nad stanowiskami operatorów oraz w przedniej części zabudowy.
Urządzenia umieszczone w zabudowie mogą być zasilane z zewnątrz, z baterii, zapewniających około 5 godzin pracy jak i z automatycznego agregatu prądotwórczego, znajdującego się na wyposażeniu pojazdu. Łączność zapewniają radiotelefony zainstalowane w przedziale operatorskim, radiotelefony nasobne oraz przemiennik. Możliwość pracy z urządzeń poza pojazdem pozwala na zorganizowanie sztabu w namiocie lub pod markizą. Zmniejszenie liczby osób przebywający w przedziale zwiększa tym samym komfort pracy operatorów.
Pojazd posiada cztery pneumatyczne maszty antenowe. Na samochodzie zamontowano również maszt z kamerami umożliwiającymi obserwację otoczenia (kamera z obiektywem szerokokątnym). Na bazie centralki i bramek GSM zbudowano wewnętrzną sieć telefonii IP z dostępem do publicznej sieci telekomunikacyjnej. Stanowiska operatorów wyposażone są w monitory, na których może być wyświetlany obraz z komputerów przenośnych.